ورودی های 92/93 و فارق التحصیل های 93/94

.....................



ورودی های 92/93 و فارق التحصیل های 93/94

سلام خسته نباشید بنده محمدرضا عمرزهی هستم یکی از دانش اموز های دبیرستان بهیاری رازی ایرانشهر.از بهترین سال هایی که من در سال هایی که درس خوندم همین دوسال دبیرستان بهیاری بود.بهترین دوستا شوخی ها دعوا ها  از همه مهمتر معلم های خوب مهربون ما معلم های دروس اختصاصی (آقای نورنیا-آقای امیریـآقای میرـآقای انوشیروان عتیقه چی ـ آقای شیهکی)  ومعلم های دروس عمومی( آقای ایرانژادـآقای ایرندگانی ـ آقای زراعتی ـ آقای طاروانی) بودند.ما دوستای نزدیک به هم من بودم منوچهر میراولیایی-حسن شیهکی- غفور دامنی-حفیظ نارویی-مجتبی روحینا-الیاس شهلی بر-طارق اربابی و......ما با هم خیلی نزدیک بودیم(ان شا الله این نزدیکی سال های سال ادامه پیدا میکنه) یادش بخیر از امتحان ها فرار میکردیم هنوزم  فرار میکنیم الان که اینو مینویسم سال اخر رو داریم میخونیم الان ساعت 18:27:00 جمعه 1394/8/29 هست به امتحانات ترم اول نزدیکیم.معلم های گرامی هم ک همیشه امتحان پشت سر امتحان خخخخ...کارآموزی بیمارستان خیلی باحاله مخصوصا شیفت شب که ما چند نفری میرفتیم با استادم اقای عتیقه چی..ایشون از استاد هم به ما نزدیکتر هستند مثل دوست بودند برای ما..میگذره خیلی زود میگذره الان که به خودم نگاه میکنم به خودم میگم چقدر زود بزرگ شدم چ بسا مرگ کی میاد سروقتم.یکی از دانش اموز های پارسال که فارق التحصیل شده بود به اسم فکر کنم حامد دادگر خدابیامرزتش تصادف کرد فوت شد.دو هفته ای میشه از این تاریخ.یه همکلاسی دیوونه هم داریم الان یک ماهه نیومده مدرسه الکی مثلا جن زدتش خخخ اسمشو نمیارم.حرف زیاده ولی همنقدر کافیه برای یادگاری مینویسم که اینده اگه سایتو نگاه کردم ببینم یاد قدیم کنم.برای خودم و همکلاسی هام و دانش اموزهای اینده دبیرستان بهیاری نه تنها در ایرانشهر در کل ایران ارزوی موفقیت میکنم 

 

محمدرضا عمرزهی

امروز جکعه شب ساعت 18:37

1394/8/29

....................................................................................................................................................................................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: ورودی های 92/93 و فارق التحصیل های 93/94 دبیرستان بهیاری رازی ایرانشهر,

نوشته شده توسط محمدرضاعمرزهی(09195930685) در جمعه 29 آبان 1398 و ساعت 18:16




.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behyari-highschool ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




دانش آموزان دبیرستان بهیاری رازی ایرانشهر
wwww.rezasarhad7667@gmail.com




محمدرضاعمرزهی(09195930685)




ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن بهیاران دبیرستان بهیاری رازی ایرانشهر و آدرس higschoolbehyari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












زخم بستر (bed sore) , هورمون‌های زنانه، سدی در برابر بیماری‌های قلبی , شکستن قولنج عامل تخریب مفاصل است , هماتوم مغزی یا تجمع خون بین مغز و جمجمه چگونه بوجود میاید , کم‌خونی آپلاستیک چیست؟ , نکروز!!!! , توصيه متخصصان تغذيه به بيماران دچار افزايش قند خون , روندافزایشی ابتلای زنان به ایدز از طریق روابط جنسی , نیمی از مبتلایان به سرطان دهانه رحم کمتر از 50 سال دارند , آنژیو پلاستی کروناری چیست ؟ , مقاومت آنتي بيوتيكي , چرا لباس جراحان سبز و لباس پرستاران سبز و یا آبی است ؟ , علائم اختصاری متداول در بیمارستان , پروتکل آميودارون , نحوه گرفتن فشارخون به طرز صحیح ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 11737
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1